Rabu, 31 Januari 2018

segmen: kembali ke sekolah bersama cikgu ayu

sekolah cuti lagi seminggu... hehehe bagi ayu lah sebab 26 dis nanti dah mula kembali ke sekolah untuk mesyuarat dan macam-macam lagiii..... bagi semua anak murid akan bersekolah lagi 2 minggu dari sekarang...... dengan ini ayu nak bugarkan semangat ayu sendiri utk ke sekolah..hehehe... ayu ada buat segmen di bawah.. diharapkan ramai2 join ye... ramai2 beri sokongan kepada ayu.. agar kuat semangat mengajar di tahun 2018... tahun ke 8 ayu bergelar guru...


syarat2 nyer :
1. sebelum tu pertama sekali ayu minta sangat kawan2 follow ayu dulu..bolehkan..hehe
2. tajuknyer segmen: kembali ke sekolah bersama cikgu ayu
3. gam kuat2 banner comel diatas dan linkkan ke entry ini ye
4. kalau kawan2 nak tag rakan-rakan blogger yg lain pun boleh...tak tag pun takpe...hehehe
5. beri sedikit kata-kata semangat kepada ayu..agar ayu lebih bersemangat mengajar ye
6. siap....gam kuat2 kat ruangan komen kat bawah...hehehe

hope ramai-ramai join tau... hehe..