Sabtu, 28 Januari 2017

segmen: blogwalking Tahun Baru Cina bersama cikgu ayu


assalam kengkawan semua..arini ayu nak buat satu segmen yang cukup2 simple...hehhe.... ayu harap ramai la kengkawan yg sudi joint segmen ayu ni... hehehe...

syarat2 nyer :
1. sebelum tu pertama sekali ayu minta sangat kawan2 follow ayu dulu..bolehkan..hehe
2. tajuknyer SEGMEN : blogwalking Tahun Baru Cina bersama Cikgu Ayu
3. gam kuat2 banner comel diatas dan linkkan ke entry ini ye
4. kalau kawan2 nak tag rakan-rakan blogger yg lain pun boleh...tak tag pun takpe...hehehe
5. siap....gam kuat2 kat ruangan komen kat bawah...hehehe

 segmen ni ayu buat tak lama tau...kejap je...hehe..hingga hari AHAD 5/2/2017 jam 11.00 malam

10 ulasan:

  1. Join...

    http://www.huhahuhajerr.com/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  2. Salam perkenalan Cikgu Ayu. Ana join juga.

    bajetciputselerabesar.blogspot.com/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  3. saya join cikgu.. heheh

    http://chanchueshahida.blogspot.my/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  4. Salam cikgu saya join =)

    http://masturanasarudin.blogspot.com/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  5. JOIN :D
    http://www.syahidahfadilah.com/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  6. lokman join...
    http://penggaliilmudunia.blogspot.my/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  7. JOIN

    https://belogsjm.blogspot.my/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  8. As salam, fiqa join :)

    https://pinxr.blogspot.my/2017/01/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam
  9. saya join Cikgu Ayu. Salam perkenalan.

    https://cikqenari.blogspot.my/2017/02/segmen-blogwalking-tahun-baru-cina.html

    BalasPadam