Isnin, 31 Oktober 2016

segmen ayu: salam tahun baru 1438H

assalamualaikum semua rakan2 blogger... esok dah masuk tahun baru hijrah.... ayu nak mengucapkan selamat menyambut maal hijrah kepada semua .. semoga tahun baru ini memberi sinar baru dan diberi kesejahteraan di dunia dan diakhirat hendaknya... amin..



ayu nak buat segmen lagiiiiiiiiii... jooom ramai2 join ye.. jom baca..

syarat-syaratnyer :

1. macam biasa mana yg belum jadi follower ayu ...sudi2kan la jadi follower ayu yer...takde paksaan..
2. macam biasa... letakkan banner diatas yer...hehee..nanti backlink kan ke entry ni yer..
3. buat tajuk " segmen ayu: salam tahun baru hijrah 1438H "
4. tuliskan sedikit azam tahun baru kalian hehe... nak pendek je boleh nak panjang pon boleh hehehe...
4. dah siap...boleh hantar...hehehe....letakkan link entry kawan2 kat ruangan komen dibawah yer...

tamat pada sebulan dari sekarang iaitu 31 oktober 2016

Sabtu, 1 Oktober 2016

misi alexa ayuinsyirah 14

alhamdulilah.... masuk bulan oktober ini azam baru ayu memang ayu nak fokus sehabisnye kat blog... sedaya upaya curi masa untuk blog ayuinsyirah... cuba kawan2 tgk entry misi alexa ayuinsyirah 13 ... cuba bandingkan dengan gambar dibawah.....

wowwww...wowwww... dah makin kecil nombor nyer kan... dah tinggal 2 jutaaa.. dan ranking di malaysia pon dan kecil nombor nya.. dah 14 ribu.... masih perlu lebih usaha.... cayooook ayuu...






kepada kawan2 yg membaca entry ni... jooom klik banner dibawah... nanti ramai2 la kita join segmen ayu ye.... lama tu sebulan masanya... tq semua...