Rabu, 18 Mac 2015

buah nona

Kawan2 pernah dengar tak buah nona?? Ni hari buh nona kat blkg umah mak ade yang masak... Waaa.. Sngat sedap..manis..


8 ulasan:

  1. Last tengok pokok n buah ni waktu kecik. Hmm. Sedap tak rasa buah ni? Tak pernah makan.

    BalasPadam
  2. x pernah makan..teringin nak cuba

    BalasPadam
  3. susah nak dapat buah ni...

    Nukilan Terkini di Owh!MananQayyim : Rindu Ombak

    BalasPadam
  4. Waa sy tak pernah makan buah nona, selalu dgr nama je. nak crik lah cmni... huhu

    BalasPadam
  5. saya tak pandai makan buah. Tak tahu apa rasa buah nona ni. kat kg banyak.

    BalasPadam
  6. tak pernah makan buah nona nih..

    BalasPadam
  7. Tak pernah tengok dan tak pernah makan.macam mana rasanya ye?kut macam buah durian belanda ke.

    BalasPadam