Isnin, 29 Disember 2014

ustaz pink ayuinsyirah

Malam ni ayu nak review novel hehhee.. baru je semalam abis baca novel ni.. serius tak rugi beli..baca novel ni.


jalan ceritanya sengat best.. tersenyum sorg2 time baca kekeke... berkisarkan suasana di universiti dan percintaan diantara pensyarah dan pelajarnya sendiri... waaa... bestnyeeee... kenapa pensyarah tu digelar ustaz??? dan kenapa PINK??... nak jawapannye kene dapatkan novel ni dan baca...heheehe..

novel ni banyak diselitkan potongan makna ayat Al Quran dan Hadis.. ada juga kisah nabi dan sahabat.. dan juga disertakan betapa besarnya impak solat istiharah dalam kehidupan..

dalam novel ini ada diselitkan satu lagu cinta... hehehe.. sanggup ni berhenti kejap baca dan cari lagu ni di youtube... jom kita dengar sama-sama... AKU INGIN ENGKAU dari hijau daun feat astrid..


7 ulasan:

  1. lucu tajuk dia,haha. lama tak baca novel, adehh T-T

    BalasPadam
  2. lahh,,novel rupanya,,kena carik jugak niiii,,hewhew
    btw,,iqha singgah sambil main klik2 nuffnang :)

    BalasPadam
  3. Macam best je. Kena cari jugak ni. hehe

    BalasPadam
  4. Jom join segmen ABM jom!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/12/segmen-bloglist-cerita-adinda-baizura.html

    BalasPadam
  5. wah mcam best jer novel ni... nak pinjam boleh... hihihi

    BalasPadam
  6. ingatkan ayuinsyirah penulis novel tadi...huhuhu

    BalasPadam