Jumaat, 21 November 2014

lawatan sambil belajar ke legoland

Hari rabu aritu... Kami bertolak dari sekolah jam 730 pagi.. Satu bas sekolah.. 36 murid dan 4 orang guru... Kami g legoland... Seronok sangat... Ini la kenangan terindah ayu bersama murid murid... Sebelum ayu pindah... Tahun depan dah tak jumpa mereka...





8 ulasan:

  1. Budak-budak memang seronok lah dapat ke sini :)

    BalasPadam
  2. wah...seronok mereka kan....takpe ayu, insya Allah, ada rezeki boleh jumpa lagi mereka...

    BalasPadam
  3. Bestnya..queenpink tak sampai lagi kat legoland :)

    BalasPadam
  4. Bestnya legoland.. tak pernah sampai lagi kat sini.. lagipun jauh nak pergi pun.. tak pe ayu, in shaa Allah nanti dapat jumpa lagi dengan student2 tu..

    BalasPadam
  5. Boleh sy tahu berapa harga tiket masuk utk lawatan pelajar? Anggaran 40 org? Ada special price x?

    BalasPadam