Jumaat, 19 September 2014

masakan kampong hari ini

G jalan2 kat belakang umah mak... Hehee.. Ini la hasilnye.. Mak tanam cili padi...


Dengan cili padi tu... Kami masak sulur keladi masak goreng dan betik muda goreng... Hehehe... Jom tengok gambar dibawah


Rempahnye sama mcm kita buat rempah nasi goreng kampong... Ayu buat rempah bnyk terus..bahagi dua utk dua masakan hehe..

Di bawah ada ayu letak gmbr proses nak masak betik muda goreng


8 ulasan:

  1. wah sedap nyeeee.. lapo niii... nak sikit... heheh.. :P

    BalasPadam
  2. Belum pernah lagi jumpa betik goreng ni. Menyelerakan..

    BalasPadam
  3. tak pernah lagi makan betik goreng..mesti sedap..

    BalasPadam
  4. pergh bestnye ad cili kg..memang sdp buat ulam tu..kt cni pyh nk jmpe nak btl pior cili pedas huhu

    BalasPadam
  5. tak tahan nya tengok cili padi tu. buat cabai jeruk sedap tu.

    BalasPadam