Rabu, 24 September 2014

hari susu sekolah

Hehehe..hari ni kami semua murid dan guru.. Ada senamrobik... Sempena hari susu sekolah sedunia 1 Malaysia.. Seronok sangat dapat bersenam hehee..dpt minum susu..


12 ulasan:

  1. Kadang2 ank buah selalu bawak balik susu sekolah.. Saya akan rembat satu heheheheh

    BalasPadam
  2. Teringat dulu-dulu, hari dapat susu lah hari paling best!
    Huhuhu lamanya tak senam robik!

    BalasPadam
  3. Sek Cikna pun baru je lancarkan program ni tp xde la senamrobik ni.....^_^

    BalasPadam
  4. teringat zaman sekolah2 dulu..
    dapat susu lah, vitagen la, milo la
    macam2 ade...

    BalasPadam
  5. bestnya dapat minum susu.. N suka :D

    BalasPadam
  6. oh ye, kawan akak terlibat dalam pemebrian susu ni sempena hari susu tu..seronok bebudak tu ye

    BalasPadam
  7. teringat zaman2 sekolah dulu2...dapat susu...adik beradik ramai...sorang dapat 3 kotak...bawa balik...mmg best...tp masa tu x de peti sejuk lagi...so x rasa la susu tu sejuk..tp sedap je.

    BalasPadam
  8. Sedapnya susu kat sekolah..walaupun skrg ank plak yang dapat,tapi tak tau la napa mmg sedappp ja...
    khaty 'tag' ayu untuk GA nie
    First Giveaway : Giveaway Contest ,tak treti nak letak link..ngee

    BalasPadam
  9. ni throwback ni. dulu seronok dapat susu time sekolah rendah. :)

    BalasPadam
  10. Bestnye dpat susu. Rindu pulak zaman sekolah..

    BalasPadam