Jumaat, 1 Ogos 2014

gadget....ooo...gadget

Jooom kita tengok gambar dibawah.. Ayu kene buat juga ni dirumah nanti..hehehe..raya haji nanti boleh buat kekeke...


6 ulasan:

  1. bagus jugak tuh, kalau tak dok dengan hndset je la

    BalasPadam
  2. betul tu ayu...sekarang sibuk dengan gadget...sampaikan niat nak ziarah tu dah ke lain pulak...

    BalasPadam
  3. betul tu ayu.. kena buat ni.. hahahaha..
    patutnya niat nak ziarah sanak saudara tp bila ralit dgn gadget payah la.. zaman dah berubah..huhu

    BalasPadam
  4. kalau macam ni, kang terkial-kial budak-budak. xtahu nak buat apa. hahaha

    BalasPadam
  5. hehe..jangan kata bebudak, mak budak pun tak senang duduk ni

    BalasPadam
  6. hahaha lepas tu tengok muka semua orang resah cuak.. tak senang duduk fikir handphone dalam raga.. susah hati tak dapat tenyeh henpon..

    BalasPadam