Rabu, 30 April 2014

serlahkan kejelitaan sebenar anda...

malam ni.... ayu terpanggil sangat untuk berkongsi dengan kawan2 tentang produk EPHYRA... ia menjadi minuman utama ayu setiap pagi sebelum sarapan pagi... selalunya ayu minum sambil bersiap nak g kerja.. hehehe... rasanya sedap sangat... rasa oren...hehehe..

alhamdulilah... ayu dah masuk kotak yang ketiga sekarang...

1. kotak pertama ...kotak trial... dapat masa menang giveaway..
2. kotak kedua... sebelum abis kotak pertama ayu order siap2..hehe...takut abis.. memang seronok sgt dengan perubahan kulit ayu... rasa yakin je walaupun tanpa bedak di muka.. di tempat kerja pun rasa tak lapar.. dan bersemangat untuk mengajar..
3. kotak ketiga... ayu teruskan minum....hingga sekarang....

dan....insyaallah..akan terus minum dan minum...demi kesihatan ..

kepada kawan2 yang nak mencuba... boleh klik kat iklan EPHYRA diatas ye... isi borang tersebut..

kawan2 boleh juga email ke email ayu.... ayuinsyirah@gmail.com.. untuk maklumat lanjut...














9 ulasan:

  1. smoga bertambah jelita.. :)

    BalasPadam
  2. bertambah cantik dengan Epyra..:)

    BalasPadam
  3. Kena minum jgn stop. Nnt x nmpk kesannya.

    BalasPadam
  4. yumida dah pernah minum
    aah terbukti berkesan
    selamat berhari jumaat
    menabung nuff sini - ford

    BalasPadam
  5. salam pemilik blog :)

    jemput join simple review segment by me :) tinggal beberapa hari shja lg.
    :http://aliyahsyofia.blogspot.com/2014/04/simple-review-segment.html

    BalasPadam
  6. salam :)

    jom join QA sini..tq

    http://nzaodonut.blogspot.com/2014/04/jomss-pakat-join-qasiri-1-by-nzaodonut.html

    BalasPadam