Ahad, 30 Mac 2014

ais krim malaysia

Balik sekolah tadi. .. panas sangat.... sempat ni singgah kedai runcit depan sekolah... beli ais krim malaysia... hehehe.. tgk anak murid makan mcm sedap je panas2 ni... hehehe... sekali beli rm1 dapat lima batang ais krim... waaa... syoook tu... terimbau kembali zaman kanak-kanak... hehe..


Kenape ade empat jer??? Hehehe... satu lagi ayu tgh makan masa amik gmbo ni. sedap sgt..ais krim asam manis... hehe.. ada lagi simpan kat peti.. esok balik sekolah makan lagi..hehe.

4 ulasan:

  1. ais turun temurun nih xD suka ais bandung , tapi ais asam boi pun terbaik masa cuaca panas ginim

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum ayu. . lama sangat dah ain tak nampak ais krim . . aduh . . tekaknya teringin pulak nak menelan ais krim tu . . sedapnya . . bila makan je macam satu keajaiban tetibe je terimbas kembali zaman kekanak . huu seronok betul . layan perasaan je bila makan ais krim tu . . xD

    BalasPadam
  3. zaman sekarang ni tak ramai orag jual. Kalau nak pun kena buat sendiri. T_T
    Rindu pula dengan aiskrim asam boi ni

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum ayu.. kat kl memang susah nak jumpa aiskrim Malaysia ni.. hehee haihh sedapnya kalau dapat perisa kacang hijau. fuhh ... terliur tau. singgah menabung nissan sini~~~

    BalasPadam