Selasa, 28 Januari 2014

misi mencari

 

esok last sekolah... hari khamis dah mula cuti sekolah untuk cuti tahun baru cina... sekolah semula pada hari rabu 5 februari 2014... hehehe..cuti selama 6 hari je...

masa cuti ni...misi ayu ialah... nak bertamu di kedai buku... misi mencari buku2 ilmiah ..buku novel yang mana sedang di dramakan di tv... dan mencari alat tulis..hehehe... 

kalau kawan2 tengok gambar kat atas tu... ayu amat2 terinspirasi dengan arwah adik ammar... buku tentang arwah dah diterbitkan... jika ianya dah ada di pasaran... pastinya ayu akan mencarinya..dan membelinya... insyaallah...

9 ulasan:

  1. Selamat cuti-cuti Malaysia!! :D

    BalasPadam
  2. Kami belum bercuti, hari Jumaat baru cuti, sekolah pula hari Selasa.

    BalasPadam
  3. Siapa pengarang dia ni? Ammar memang patut dijadikan idola kita..

    BalasPadam
  4. sama la...suka baca tentang arwah ammar.

    BalasPadam
  5. sama la...suka baca tentang arwah ammar.

    BalasPadam
  6. sama la...suka baca tentang arwah ammar.

    BalasPadam
  7. like seriously. saya pun tengah cari buka arwah ammar nih.

    BalasPadam