Ahad, 13 Oktober 2013

siapakah yang bertuah?

hehehehe.... cuba tengok gambar di bawah... waaaa... novel love u mr arrogant lah... mesti best kan cite nyer memandangkan ia di adaptasi ke drama ...sedang di tanyangkan skrg di tv3.. mesti ramai yg menonton...


ce tgk kat bawah... ada masa nanti boleh la sama2 kita layan drama nya di tv3 yer..
  
 KENAPA AYU LETAK 3 BUAH NOVEL ? kat gambar di atas??.. 

hehehe.... novel tu ayu akan hadiahkan kepada rakan blogger yg bertuah dalam GIVEAWAY yang di anjurkan oleh adik EMAS PUTIH...dalam giveaway tu ayu antara salah seorg penyumbang hadiah nyer..

JOOOOM RAMAI2 KITA JOIN.... KLIK LINK DIBAWAH YER.


SEMOGA KAWAN2 ANTARA YANG BERTUAH...banyak hadiah tau...ada 40 hadiah tau...

4 ulasan:

  1. wah beznye
    moga yumida jd yg bertuah tu..hikhik

    BalasPadam
  2. Hai sis, sy tag untuk join satu GA : http://bluepinkiey.blogspot.com/2013/10/twenty-days-ga-by-syiera-firdaus.html

    BalasPadam
  3. Dah join tp xtau la nasib mcm mne nnt..huhu..
    hope de la rezeki hehe ;)

    BalasPadam
  4. wah best nie..tak sempat lagi nak beli novel nie..kan best dpt =D

    BalasPadam