Khamis, 19 September 2013

mengadu pada NYA

malam ni ayu jalan2 kat fb....ayu share satu kata2 yang terpanggil untuk ayu menulis sesuatu... amat benar kata2 itu... tempat yang paling tepat untuk mengadu adalah....pada NYA.... DIA lah yang MAHA MENGETAHUI..MAHA MENDENGAR...setiap keluhan hati kita... tanpa tertinggal...

mengadu dengan rakan baik sekalipun...tanpa sedar...dia pastinya ada sekelumit rasa untuk membuka aib kita....sejauh mana lah dia mampu menyimpan rahsia kita itu... kita manusia biasa...

kebanyakan masalah..rahsia...ayu banyak berkongsi dengan mak....yup...mak la insan yg paling istimewa yg ayu ada...tinggal dia sorang la...insan yg paling istimewa yg ayu ada... abah...ALLAH pinjamkan abah utk ayu hanya selama 17 tahun jer... dengan mak la ayu banyak bergantung harap... sayang mak tak berbelah bagi...

semoga kita semua lebih tabah dan lebih bijak dalam menguruskan masalah yang datang untuk kita...semua masalah itu ALLAH hadirkan untuk kita...ada hikmah nya...DIA tahu kita pastinya dapat menyelesaikan nya... DOA....dan dekatkan diri dengan DIA...itu adalah yg terbaik....INSYAALLAH..

5 ulasan:

  1. Itu yang terbaik...kena banyak berdoa agar dilindungi selalu.dah isi tabung nuff anda.

    BalasPadam
  2. betul.. ngadu je pada DIA dia je blh bntu... ngdu pda manusia nnt jadi dosa lain plak..

    BalasPadam
  3. betul tu, ada yang boleh dikongsi dan ada yang tak boleh..

    BalasPadam
  4. Thnaks ayu for theshare....insyALLAH jika ada kesempatan rietta join segment ayu...upsr hr tu, maaf xsempat join...kekangan masa...

    BalasPadam
  5. Betul.. setiap apa dugaan sekalipun kita hadapi . Allah SWT tempat kita adukan mohon petunjuk. :) Al-Fatihah utk arwah ayah awk ..

    BalasPadam