Khamis, 25 Julai 2013

kenangan masa kecik..

 

hehehe...bile tgk gmbr bunga api kat atas ni.....ayu terus terimbau kenangan masa raya..dulu kala..masa ayu kecik... arwah abah belikan bunga api ni...ayu melonjak suke..

bunga api kucing ni batang nye besi...boleh bengkok kan..so ayu bengkokkan mcm btk cangkok so nanti ayu sangkutkan kat dahan pokok bunga hehe..pokok bunga mak....kekeke... 

bile dah sangkutkan semua.. baru lah amik lilin hidupka semuanye ...waaaa...cantik tuh... yg sedapnye bile dah habis tu ayu g biokan je bunga api tu kat situ..bukannye di buang... esok pagi mak nak siram bunga....waaa..kena bebel ni...sebab kantoi la ayu main bunga api sangkut kat pokok bunga mak...kekeeke... 

skrg ni kalau dpt main bunga api cmni lagi ..ayu rasa ayu akan buat benda yg sama...seronok rasanya...mengimbau kenangan kecik2...hehehe

1 ulasan:

  1. Meng dulu suka main bunga api ni..hee..=D
    sekarang ni ada lgi tak?..nak beli huhuhu..=D

    BalasPadam