Jumaat, 28 Disember 2012

'Segmen Back to Scholl by Aen Hwaii'


jooom ramai2 kita join segmen adik ni..hehehe.... dia pertama kali buat segmen.. ayu nak tag kat semua kawan2 yg baca entry ayu ni yer... hehehe..kalau nak join kelik je kat banner diatas yer..

kene jawab soalan sikit hehe..

1. kenangan lucu masa mula2 masuk sekolah..hehehe..biasa lah ayu nangis huhuhu..mcm kene masuk penjara rasanyer takoot hahaha..

2. cikgu yang paling ayu sayang sampai sekarang dan dia kini menjadi idola ayu...ialah ckgu BUDIMAN BT IBRAHIM..skrg dia mengajar di melaka.. alhamdulilah masih berhubung hingga kini. masa ayu g kursus kat klebang ayu jumpa dia semula setelah 17 tahun hhehe

3. mata pelajaran yg ayu suka sekali...semestinya matematik..hehehehe...dan sekarang bila dh jd cikgu..ayu tetap mengajar matematik..hehehe..

4. sekolah rendah ayu sekolah di sek.keb.felda air tawar 5 kota tinggi johor ... ayu suka sgt sekolah ayu sbb disitulah ayu mula mengenal ilmu dan rakan2...hehehe... ayu pernah kembali ke sekolah tu semula 4 tahun lepas utk praktikum...seronok sgt berjumpa kembali dengan ckgu2 lama...bnyk kenangan manis di sekolah ayu... harap2 nanti ayu dpt pindah dan mengajar di situ semula.. doakan ayu yer..

5. azam tahun baru 2013...ayu nak menjadi seorang guru yg lebih matang dan berwawasan dengan segala tanggungjawab yg diamanahkan... semua itu ayu buat utk ibu..dan ia ibadah mendidik anak bangsa hingga mereka berjaya...

okey lah... kepada blogger yg masih belajar...dan tinggal berape hari je lagi nak kembali ke sekolah..ayu ucapkan selamat kembali ke sekolah..hehehe..ayu pun sampai pencen akan ke sekolah...insyaallah...

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum .terima kasih kak ? sudi join segmen saya :D goodluck
    hehe

    BalasPadam