Isnin, 17 Disember 2012

sampai hajatku..alhamdulilah..

hehehee....buka pendrive nak cari rancangan tahunan subjek matematik tahun 2 utk tahun depan..tiba2 buka satu folder ni...waaaa..rindunyer saat2 ayu konvo...masa di maktab...entry pasal konvo kejap lagi ek...ni ayu nak cite pasal hajat ayu dah tercapai nak bawa mak naik kapal terbang... ni la masa nyer nak bawa mak naik kapal sebab ayu dah dpt posting kat semenanjung...hehehe... joom layan gambar dibawah mcm2 gmbr ayu amik gelagat mak yg mcm cemas2 ni...hahahaa..tp yg paling maintain abg la siap membuuuuta masuk2 kapal...kesian gak kat mak..sebab kali pertama naik..waktu hujan pulak tu... lagi la seriau hehehe...tapi okey.jer...ayu nak suruh mak duduk tepi tingkap biar blh tgk pemandangan ..tgk awan..dia takot..taknak...hehehe..takpe2... jooom layan gmbr kat bawah...hehehe..

mak baru balik dari tandas...hehehe...diam je dia..

tenang kan diri...hehehe...mcm2 mak baca...hehehe..relax mak...mak risau kat luar hujan...

kapal tu la yang akan kitaorg naik ke sabah..

sedap jer abg tidur...mak dendiam je...ayu...hehehe..tak habis2 amik gmbr...hehehe

dah sampai...hehehe...2 jam jer.... tq abg pilot bantu ayu capaikan hajat ayu bawa mak naik kapal....hehehe...

hehehe...mak bersemangat ni nak rasa pengalaman amik beg...hehehe..kalau ayu relax2 dulu..kasi org lain amik dulu...malas nak berebut...hehehe...

hehehehe...kami dah sampai ke negeri dibawah bayu....hehehe...in sya ALLAH...akan dtg ayu nak bawa semua fmly ayu pula.....
entry seterusnya pasal konvo ayu yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan