Sabtu, 15 Disember 2012

keHILANGan

ayu jalan2 bersiar2 kat laman youtube.....ayu terjatoooh cinta...lalalala...hehehe..dengan pelakon dan pelawak hehehe...jep sepahtu...jgn marah...hahaha..ayu n fmly memang peminat kumpulan sepahtu...hahaha...gelak je kalau diaorg kuar tv... nape la diaorg tak masuk MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 kalau tak mesti best kan... ayu tersuka dengan satu video ni..best...diaorg jamming lagu KEHILANGAN...yg teruja nyer ni kak linda main drum tuh..hehehe...semuanya dlm video ni org johor..hehehe...caya lah..hehehe...nyanyi lagu yg palingayu suka pulak tu...joom layan..


ni lirik lagu nya...

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan ku sia-siakan kamu lagi. (2x)

yang kat bawah ni video dari penyanyi sebenarnya..kumpulan firman

2 ulasan: