Sabtu, 15 Disember 2012

JIKA BENAR CINTA

hehehee....buat pertama kalinyer ni ayu nak merewiew novel...hehehe...ayu nak cite pasal novel yang ayu beli masa ayu kat universiti lagi rasanya ...tak ingat ... lama sgt dh...cuti sekolah ni la ayu baca semula buat kali ke2...waaaa... sedihnyer...tisu mesti ada sebelah..time baca...hehehe... konfliks yang ada dalam cite ni boleh menjadikan kita, wanita perlu bijak dalam memilih pasangan hidup... konfliks hidup LISA...membuatkan ayu rasa betapa tabahnya dia ... insyaallah ayu perlu tabah seperti dia.... novel ni banyak memberi semangat baru untuk ayu....

ayu cadangkan kat kawan2 ada masa bacalah buku ni... dan ada masa lawat2 lah ke blog penulis novel ni...kak LYNN DAYANA ... ni link blog dia http://lynn-dayana.blogspot.com/ 

ni dia  bukunya...




2 ulasan:

  1. Dah lama ibu tak baca novel.. Tak berkesempatan buat masa ni.

    Ibu tag ayu utk GA ni
    http://ibuberbicara.blogspot.com/2012/12/eca-year-end-giveaway-4.html

    BalasPadam
  2. okey..tq ibu... muah sikit...hehe

    BalasPadam