Jumaat, 23 November 2012

OMBAK RINDU ...

hhehehe..ayu baru je pas abis tgk filem OMBAK RINDU kat tv...ehhehee....dah 3 kali..cuma sekali je masa pertama kali tgk kat panggung ayu nangis berabis...hehehe....pastu tgk dh tak nangis lagi...hehehe...

kat bawah ni ayu nak abadikan lagu yg best dlm filem ni dalam blog ayu ehehehhee..suka sgt lagu hafiz n adira yg diaorg nyanyi masing2 tuh....cuba dengar...menusuk ke kalbu la...hehehe...

ayu terus tersuka lagi adira ni....hehehe....

lagu ni pun terlalu istimewa la.....hehehe..

yang kat bawah ni pula lagu gambungan..hehehe...ada 2 lagu cuba dengarkan yer...


hehehhee....terlalu tenang dengar lagu2 ni.....sama2 kita dengar yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan