Khamis, 15 November 2012

hari akhir sekolah....

hehehehe....masa hari akhir sekolah aritu agak serabooot hehehe....macam2 kene buat....ce tgk gmbr kat bawah yer..

amik kedatangan murid...akhir sekolah...ada yg tak datang..hehehe.dah cuti awal mereka...

ada buat majlis perpisahan ...ckgu nak pindah...hehehhe...buat kat surau selepas bacaan yassin...bacaan yassin last dalam tahun ni utk sesi persekolahan 2012..oleh ustaz...

heheheeh...dalam kesibukan ayu dapat hadiah...hehehehe...best..best....hadiah dr PPD ...sebab ayu antara tenaga pengajar untuk program UPSR...hehehe....dah 3 tahun terlibat...dulu dapat payung...hehehe

hehehehe....kami ber4 memang satu kepala....beg tangan semua simpan kat umah...bawa ni je ke sekolah...hehehe...beli asing2 tak sangka tema warna yang sama...hehehe...handbag paling murah bagi ckgu sekolah...hehehe...dalamnyer macam2 ada...sampaikan anak murid ayu kata ckgu punye beg ni dh mcm poket doremooooon semua ada....hehehhe....

hehehehe...serabot sangatkan meja ayu....tp sempat lg amik gmbr heheheh...tapikan....sebelum balik ayu kemas dah...bersihkan semua....buku2 masukkan dlm laci...sebab nak tinggal lamakan takoot berabook...hehehe....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan