Sabtu, 20 Oktober 2012

akhirnya adam ayu punya...

hehehehe......setelah dekat sebulan kau pergi akhirnya kembali kepangkuan aku....hehehe..... ayu beli buku ni masa masih di UMT lagi tahun 2006 bacanya buat pertama kali masa tahun 2008 lepas abis study masa tu baca kat ofis..baca sikit2.... hehehe....ayu simpan cantik2 kat gerobok sekali ngan buku novel yang lain...sayang sangat novel ayu....
bila fenomena ADAM DAN HAWA bermula rakan ckgu kat sekolah nak pinjam baca...bila dia selesai baca rupanya ramai dah Q nak menunggu untuk membaca....hehehe....ayu okey jer.... sekali dalam minggu ni lah ayu baru dapat semula setelah 5 orang rakan ckgu dah selesai baca..heehhe.... skrg ayu baru nka mula baca..tapi ada tugas yang lebih penting untuk diselesaikan dulu....tu ha yang kat bawah buku tu....waaa..tanda kertas exam bebudak huhuhu...minggu depan dah nak kumpul semua markah.....huhuhu....cepat ....cepat siapkan marking nnti leh baca novel..walaupun tiap malam layan ADAM DAN HAWA kat tv....hehehe....tu lah nama nya fenomena...dengan tak semena-mena ayu jadi tersuka kat lakonan AARON AZIZ...so skrg ayu dah jadi ahli aaronator hehehe.... semoga aaron lebih maju jaya selepas ini.....demi keluarga tercintanya.....

1 ulasan: