Khamis, 16 Ogos 2012

SEGMEN: BLOGWALKING BERSAMA AYUINSYIRAH SEBELUM HARI RAYA


salam kawan2...hari ni ayu nak buat ...hehehe...segmen... BLOGWALKING.....hehehe ayu nak kumpulkan senarai blog yg joint SEGMEN ni nanti biar mudah nnti kita semua nak ziarah menziarahi SEBELUM HARI RAYA hehehe...
syaratnye mudah je :
SYARAT UTAMA : kene jadi follower ayu dulu yer...(ayu tak paksa yer)
1. korang kene gamkan gmbo diatas dlm entry korg dan linkkan ia ke entry ni..
2. tajoook nye : "SEGMEN: BLOGWALKING BERSAMA AYUINSYIRAH SEBELUM HARI RAYA".
3. lepas tu kawan-kawan kene buat sikit kata-kata aluan selamat datang ke belog kawan-kawan dan juga ucapan SELAMAT HARI RAYA...
4. dah siap gam kuat2  korgnye url dalam komen kat bawah yer..

hope sangat penyertaaan memberangsangkan... akan tamat pada MALAM RAYA  nantiii...jam 10.00 malam...hehehe...

1 ulasan:

  1. http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2012/08/segmen-blogwalking-bersama-ayuinsyirah.html

    join sini

    BalasPadam