Isnin, 4 Jun 2012

segmen : blogwalking bersama ayuinsyirah


salam kawan2...hari ni ayu nak buat ...hehehe...segmen... BLOGWALKING.....hehehe ayu nak kumpulkan senarai blog yg joint SEGMEN ni nanti biar mudah nnti kita semua nak ziarah menziarahi hehehe...

syaratnye mudah je :
SYARAT UTAMA : kene jadi follower ayu dulu yer...(ayu tak paksa yer)
1. korang kene gamkan gmbo diatas dlm entry korg dan linkkan ia ke entry ni..
2. tajoook nye : "segmen : blogwalking bersama ayuinsyirah".
3. lepas tu kawan-kawan kene buat sikit kata-kata aluan selamat datang ke belog kawan-kawan...
4. dah siap gam kuat2  korgnye url dalam komen kat bawah yer..

hope sangat penyertaaan memberangsangkan... akan tamat pada 10 / 6 / 2012  nantiii...jam 10.00 malam...hehehe...

1 ulasan:

  1. Hai!

    Done following ur blog
    kalau sudi, meh la blogwalking blog sye..
    dan follow :D

    btw, very impressive blog!

    http://fazlinazahran.blogspot.com/

    BalasPadam