Isnin, 13 Februari 2012

kene jadi pencatat dlm mesyuarat ke?...alamak...

tadi pas sekolah ade meeting.....pasal penilaian, pentaksiaran dan peperiksaan sekolah..waaa..pertama kali nyer aku kene jadi pencatat...waaa....takot aku...kenape aku takot?..sebab aku ni kalah bab menangkap ape yg meke cakap..lagi la kene menulis..hmmm....ha kau sekali aku menulis tadi tak hape2 je tulisan aku...esok kene tulis semula dlm buku minit...mati la aku...jgn sampai aku tak paham tulisan aku sendiri sudah...heheheee.... ni pernah terjadi mase aku kat universiti dulu...siap tanya kawan ape yg aku tulis tu..haaha...hope esok aku dpt la menulis dengan jayanya...hehehee....

1 ulasan:

  1. bercakap pasal pencatat minit mesyuarat saya pun bakal kena jugak..hehhe...=P my first experience...risau jugakk...

    BalasPadam