Jumaat, 30 September 2011

segmen simple ; BLOGLIST TINTA PENA

salam kawan2...malam ni aku nak buat segmen simple...hehehe...bloglist...BLOGLIST TINTA PENA...memandangkan esook masuk dah bulan 10...hehehe aku nak kumpulkan senarai blog yg joint bloglist ni nanti di dalam belog aku hehehe...

syaratnye mudah je :
1. korang kene tepekkan gmbo diatas dlm entry korg dan linkkan ia ke entry ni..
2. tajoook nye : "segmen simple ; BLOGLIST TINTA PENA".
3. dah siap tepek je korgnye url dalam komen kat bawah yer..

hope sangat penyertaaan memberangsangkan...segmen nih akan tamat pada 1 OKTOBER 2011 nantiii...jam 11.59 malam...hehehe...selamat bersegmennnnn...hehehe

Jom Join Bloglist Ini Blog Bui

salam kawan2...kalau kawan nak joint segmen ni..kelik je kat gmbr diatas yer...hehehe

aku suke joint segmen ni sebab....aku nak tambah kenalan dan juga bertukar2 idea dan ilmu dengan kawan2 semua...heehhe

"SEGMEN SIMPLE : NAK JOIN BLOGLIST NASZ BULAN OKTOBER 2011".

salam kawan2...kalau kawan nak joint segmen ni..kelik je kat gmbr diatas yer...hehehe

aku suke joint segmen ni sebab....aku nak tambah kenalan dan juga bertukar2 idea dan ilmu dengan kawan2 semua...heehhe

Selasa, 27 September 2011

Segmen Kancil8349 : Pengalaman Semasa Perkhemahan Unit Beruniform

assalam kengkawan arini aku nak joint segmen yang dibuat oleh kancil 8349..hehehe...kalu kawan2 nak joint segmen ni..kelik je kat gmbr diatas yer...hehehe

kalau cakap bab camping......hehehe...hati aku mesti berbunga2...hehehe..sebab aku suke sangat hehehe... masa dizaman sekolah rendah aku tak dapat joint perkhemahan unit beruniform huhuhu..amat sedih kerana arwah abah memang tak benarkan anak perempuan tunggal nya ber'camping'...hehehe.anak abah la katakan...

tetapi masa masoook sekolah menengah...hehehe.aku apalagi lepaskan dendam la...bercamping sakan...betapa seronoknya..masa tingkatan 4 di SEK.KEB FELDA SEMENCHU,kota tinggi aku masok unit beruniform puteri islam...hehee...semua tau kan kalau puteri islam ni..semua ahlinye perempuan..peh..dari potong buluh di tepi paya...hinggalah membuat gedget dan khemah...semuanya.dengan tulang 4 kerat kami pelajar perempuan..hehehe..tapi ini adalah satu pengalaman yg amat best sekali...hehe..perkhemahan ni dibuat dipadang sekolah jer...tapi yang bestnya pelbagai pertandingan kami sertai..ada pertandingan memasak, membuat gedget, tapak khemah tercantik dan kemas, serta pertandingan wajib adalah pertandingan kawad kaki...hehehe...

masa aku di tingkatan 6 aliran sains dan UMT...aku takde terlibat dalam perkhemahan...hehehe...tak kenapa selama 6thun dari 2002 hingga 2007 aku takde joint hehee....masa tu aku jadi budak sekema hhahahhaaa...study nak berjaya la katakan...hahahaha...amik kos yang amat2 membunuh..hehehe...

TAPIIII.....hehehehhee...dendam aku berbalas bila aku kembali mengaktifkan diri dengan khemah...hahaha...sejak aku mendaftarkan diri di IPG KAMPUS GAYA, KK...hehehehe..macam2 perkhemahan aku joint...hehehehe selama setahun (2009) aku amik KPLI...maka bermacam lah aktiviti yg kene sertai...hahaha...antaranya BIG (bina insan guru) ...ni satu perkhemahan yang best sekali di tamparuli...sesiapa blogger yg amik bidang keguruan mesti tau apakah aktiviti semasa BIG...hehehe..semasa di maktab aku joint unit beruniform pengakap....hehehee.....teramat teruja sekali apabila dapat joint pengakap...hehehe masa camping pengakap di tambunan ...seronok sangat krana perkhemahan ini melibatkan semua pengakap IPG seluruh sabah....sambil bercamping sambil berkenalan..hahaha...bnyk aktiviti semasa perkhemahan ini kerna camping ini adalah untuk pentauliahan kami sebagai penolong pemimpin pengakap semasa disekolah nanti...hehehe...

diatas antara gambar yang dapat aku share bersama kawan2..hehehe....amat seronok sangat..heehhe....

"Jom tambah follower"

assalam kengkawan...joint joint segmen yg dibuat oleh lulu...hhehehee...segmen ni sampai jumaat ni tau jam 3 petang je...hehehe..kalu nka joint kelik je kat gmbr diatas...hehe

Sabtu, 24 September 2011

mutiara cinta teragooooong...

(。 ◕‿◕。)❤ Wahai sahabatku. Carilah lelaki yang mampu menjadi imam untukmu. Yang menitis air mata melihat kesakitanmu ketika melahirkan zuriatnya. Dan lelaki yang membangunkanmu untuk beribadat bersama-sama di sepertiga malam. Jika pencarian itu telah engkau temui, jangan lupa bersyukur kepada-Nya. Jadilah permaisuri hatinya, peneman dikala suka dan duka, pengubat rindu dan lara. (。◕‿◕。)❤
Kita tak perlu mencari seorang manusia yang sempurna untuk menjadi teman sejati, cukuplah sekadar mempunyai seorang teman sejati, yang menjadikan kita seorang manusia yang sempurna apabila bersamanya...
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●
•.♥• WAHAI KAUM ADAM..Jika benar kau kasih & cintakan seorang HAWA itu•.♥•Bawalah dia ke jalan Allah•.♥•Nasihatilah dia•.♥•Perbetulkan kesilapannya•.♥•Jagalah dia dgn baik•.♥•Kasihanilah dia•.♥•Lindungilah dia•.♥•Berilah kasih syg padanya•.♥•Hargailah dia•.♥•Ucapkan terima kasih atas kelebihannya•.♥•Bersabar dengannya•.♥•Terimalah & cintailah kekurangannya•.♥•Jd IMAM terbaik & redhalah padanya ♥♥♥♥
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●
"Muslimah,apabila teruna memandangmu, kau tunduklah mengelak panahan syaitan..

Apabila teruna mendekatimu selangkah, kau berundurlah beribu langkah..

Apabila teruna memujuk rayumu, kau anggaplah itu merupakan kalimah iblis syaitan..

Apabila teruna menutur harapan indah,kau yakinkanlah dirimu bahawa janji-NYA lebih bahagia disana kerana dikau mengerti dan menyedari akan erti maruah seorang muslimah..."
Aku mencintaimu krna Allah,aku merindukanmu krna Allah,aku menunggumu krna Allah,ini bukan rajutan prasaan untuk sebuah penantian,aku brkata seperti ini krna aku tau diriku trlalu banyak kekurangan,krnanya aku butuh sseorang yg lebih halus,tegas serta lebih tangguh utk menguatkan hatiku yg lemah dgn izin-NYA.Ya Rabbi,Redamkanlah rinduku dijalan yg terbaik menurut Engkau utk dunia dan akhiratku,Aamin ya Rabbal'alamin

Contest : Pencarian Bloglist Blog Fahuna

kalau kawan2 nak joint segmen ni klik je kat gmbr diatas ye...

Segmen Blogger Comel

kalu kawan2 na joint kelik je kat gmbr diatas yer...heehhe

"SEGMEN JOM KENAL BLOGGER MALAYSIA"

kalu kawan2 nak joint kelik jek kat gambar diatas yer...

Jumaat, 23 September 2011

dariku untuk diriku

sampai sudah jodoh mereka...tahun 2011


Ahad, 18 September 2011

segmen simple : aku suka baca buku

arini aku nak buat segmen simple sangat...hehehe...syarat nye ada dibawah ye....hehehe

caranya:
1. tajuk : segmen simple: aku suka baca buku
2. tampal gambar ulat buku di atas dan linkkan ke entry ini.
3. jawab sedikit soalan APAKAH JENIS BUKU YANG ANDA SUKA BACA? dan APAKAH TAJUK BUKU YANG SEDANG ANDA BACA BUAT MASA INI?
4. siap....tampalkan url entry yang dibuat ke ruangan komen dibawah...

itu jer...hhehehe

SEGMEN TUTUP SEHINGGA JAM 12TGH MLM NI JE..

Contest Blog Paling Ohhsemm

kalau kawan2 nak joint kelik je kat gmbr diatas ye...heheeh...kene tag seorg kawan...aku nak tag kat hanafi..hehehe

Sabtu, 17 September 2011

inilah dinamakan jodoh....

berjumpa buat pertama kali semasa pengajian di maktab gaya KK. si jejaka adalah tunangan orang dan si wanitanya pula adalah ibu kepada 2 bidadari comeeel... hubungan yang bermula dengan rakan sekelas terus berlarutan walaupun masing2 memegang status yg amat merisaukan kepada semua... tamat sahaja pengajian masing2 pulang ke negeri masing2...si jejaka ke semenanjung dan si wanita tetap d negeri dibawah bayu...kehidupan si jejaka sampai ke kemuncak dengan mendirikan mahligai dengan tunangan nya..dan si wanita juga meneruskan kehidupan dengan suami dan 2 bidadari mereka....


kalau dah memang sudah tertulis di loh mahfuz ...jodoh tak boleh ditolak.....si jejaka dan si wanita bersatu juga pada bulan syawal yang mulia ini...inilah takdir ilahi....

Jumaat, 16 September 2011

segmen simple ; ucapan hari MALAYSIA

senang je segmen ni ...hope ramai yg joint hehehe...

caranya:
1. tajuk : segmen simple ; ucapan hari MALAYSIA2. tampal gambar bendera di atas dan linkkan ke entry ini.
3. buat sedikit ucapan hari MALAYSIA dan sertakan harapan anda kepada negara.
4. siap....tampalkan url entry yang dibuat ke ruangan komen dibawah...

itu jer...hhehehe

SEGMEN TUTUP SEHINGGA JAM 12TGH MLM NI JE..

Khamis, 15 September 2011

SEGMEN XX-TRA FOLLOWERS


kalu kawan2 nak joint kelik je kat gmbr diatas yerr....aku nak tag kat kengkawan yg singgah ke belog aku niiii...hehehee

"Jom Blogwalking"



kalu kawan-kawan nak joint kelik je kat gmbr diatas yer...hehehee

Mari promosi blog dengan segmen Blog Gempak


arini UPSR abis dah..hehehehehe....so...dah legeeee dah hehehe.... now masa untuk bersegmen... lagi pun esok cutiiii....so kalu kawan2 nak joint kelik je kat gmbr di atas yerr...


"blog saya gempak..jom singgah..."

Selasa, 13 September 2011

UPSR...13 -15 SEPTEMBER 2011

buat pelajar thun 6 sek.keb LKTP Air Tawar 5,kota tinggi, sek keb tansau, putatan sabah dan sek keb felda tenggaroh 5,mersing ....cikgu halalkan segala ilmu yang cikgu curahkan kepada kalian semua...hope sangat kalian semua dapat buat yang terbaik...ya ALLAH bukakanlah pintu hati dan lapangkan dada serta mudahkanlah urusan anak didikku semasa mereka menjawab soalan peperiksaan UPSR esok, lusa dan tulat...amin..berikanlah kejayaan kepada mereka semua...

 

Isnin, 12 September 2011

motivasi cinta

*Tulang rusuk Adam yg hilang,biarlah dia yg mencarinya sendiri. Hawa pula, tunggulah dan bersabarlah,tak perlulah kamu yg mencari Adam. Kerana kamu tetap tulang rusuknya yg hilang,dia akan datang mencarimu dan mengambilmu satu hari nanti. Apa yg boleh kamu usahakan Hawa ialah berdoa agar Adam yg datang itu adalah Adam yg beragama,beramal dgn agamanya dan punya akhlak yg baik. Dengan kata lain dapat membimbing kamu ke jalan yg lurus untuk ke syurga*
Bismillah...

Maafkan diriku yang tidak seperti wanita lain, yang tidak boleh mengajak pergi, berpegangan tangan...

Bukan ku menolakmu ataupun membencimu, akan tetapi dirimu belum halal untuk, jadi tetaplah ku menunggumu hingga halal untukku, dan kau menjemputku...

Salam Ukhuwah fillah..
Jika cintamu ditolak maka jangalah putus asa.

Jika hatimu perih karena pengkhianatan jangan beresedih.

La Tahza Ukhti dan Akhi, innallaha Ma'ana.
...
Biarlah semua itu indah pada waktunya.

Biarlah dirimu hingga halal.

Tetaplah istiqomah dijalan-Nya.
Wahai kau pasangan tulang rusukku,Harapan tulus kuhatur untukmu,Semoga kau bisa berikan semua tu,Menjadikanku insan bahagia dengan kasihmu

Membuatku dekat pada Illahi Robbi ku,Selalu merindukan kehadiranmu,Tuk beribadah bersama dalam naungan kasih sayangmu,Menciptakan istana tahajud dalam sujud panjang bersamamu,Menggapai kerido'an dan surga Illahi Robbi ku
jika diriku menolakmu bukan berarti ku membencimu...

Jika ku menjauh darimu bukan berarti ku sombong padamu...
...

Akan tetapi semua itu karena dirimu belum Halal BagiKu...

Ahad, 11 September 2011

BEN ASHAARI ajak BLOGGER RAYA

gambar ni adalah gmbar masa raya ke2..semasa kami sekuarga pergi beraya...kombinasi gambar yang cntik...raya tahun ni alhamdulilah meriah sekali kerana kami sekelaurga dapat berkumpul di mahligai ibuku....di kota tinggi...

beraya sebagai seorg belogger....biasa jeeee...tapi semasa hari raya...memang langsooooong aku tak buka belog....laptoooop pun letak tepi je...hehehee...beraya sakan la katakan..hehehe

kalu korg nak joint segmen yg di buat oleh abg ben ashaari kelik je kat SINI yeee...hehehe

kata-kata

JIKA dirimu sekarang sedang menunggu seseorang untuk menjalani kehidupan menuju redha-Nya,maka bersabarlah. Demi Allah, dia tidak datang kerana kecantikan, kepintaran ataupun kekayaan, tetapi dia datang kerana panggilan hatimu yg inginkan pendamping bagi menemanimu menuju redha Allah. Namun Allah lah yg menggerakkan hatinya. Simpanlah segala bentuk ungkapan cinta dan KUNCI hatimu serapatnya hanya untuknya kerana Allah akan menjawabnya dengan lebih indah di saat yang tepat indah pada waktunya. :)
SESEORANG yang apabila kita mengenalinya, dia akan menceritakan hampir kesemua keburukan orang yang dikenalinya adalah bukan seorang teman yang baik. Elakkan dari bercerita tentang keburukan, masalah dan apa2 kelebihan kita kepadanya. Kelak dia akan menjadikan semua hal itu sebagai cerita buruk kita untuk dipersembahkan kepada orang lain pula. ~ Wan Muhd Ali
TIDAK DINAFIKAN bahawa NIAT itu amat penting & ia mempengaruhi semua sudut kehidupan. Ramai kita tahu "niat saja tak buat lagi pun dah dapat pahala!" kan.. Tapi hakikatnya niat itu tdk memberi kesan & tdk dapat mengubah sama sekali akan hakikat sesuatu perbuatan buruk/ maksiat. Perkara yg buruk tetap buruk, walaupun orang yg melakukannya mendakwa bahawa perkara itu dilakukan dgn niat yg baik. JANGAN jadikan kelebihan NIAT itu alasan utk melakukan perkara yg buruk/maksiat! ~ Zainal Rashid

Sabtu, 10 September 2011

♥ TIPS PERKAHWINAN DARI USTAZ AZHAR IDRUS ♥

1. KETIKA MENCARI CALON
Janganlah mencari isteri, tapi carilah ibu bagi anak-anak kita. Janganlah mencari suami, tapi carilah ayah bagi anak-anak kita.

...
2. KETIKA MELAMAR
Anda bukan sedang meminta kepada orang tua/wali si gadis, tetapi meminta kepada Allah melalui orang tua/wali si gadis.

3. KETIKA AKAD NIKAH
Anda berdua bukan menikah di hadapan penghulu, tetapi menikah di hadapan Allah.

4. KETIKA RESEPSI PERNIKAHAN
Catat dan hitung semua tamu yang datang untuk mendoa’kan anda, kerana anda harus berfikir untuk mengundang mereka semua dan meminta maaf apabila anda berfikir untuk BERCERAI kerana menyia-nyiakan do’a mereka.

5. KETIKA MALAM PERTAMA
Bersyukur dan bersabarlah. Anda adalah sepasang anak manusia dan bukan sepasang malaikat.

6. SELAMA MENEMPUH HIDUP BERKELUARGA
Sedarilah bahawa jalan yang akan dilalui tidak melalui jalan bertabur bunga, tapi juga semak belukar yang penuh onak dan duri.

7. KETIKA RUMAH TANGGA GOYANG
Jangan saling berlepas tangan, tapi sebaliknya justru semakin erat berpegang tangan.

8. KETIKA BELUM MEMILIKI ANAK
Cintailah isteri atau suami anda 100%

9. KETIKA TELAH MEMILIKI ANAK
Cintailah isteri atau suami anda 100% dan cintai anak-anak anda masing-masing 100%.

10. KETIKA EKONOMI KELUARGA MERUDUM
Yakinlah bahawa pintu rezeki akan terbuka lebar berbanding lurus dengan tingkat ketaatan suami dan isteri.

11 .KETIKA EKONOMI BERKEMBANG
Jangan lupa akan jasa pasangan hidup yang setia mendampingi kita semasa menderita.

12. KETIKA ANDA ADALAH SUAMI
Boleh bermanja-manja kepada isteri tetapi jangan lupa untuk bangkit secara bertanggungjawab apabila isteri memerlukan pertolongan Anda.

13. KETIKA ANDA ADALAH ISTERI
Tetaplah berjalan dengan gemalai dan lemah lembut, tetapi selalu berhasil menyelesaikan semua pekerjaan

Saya blogger awesome,anda???

kalu korang nak joint kelik je kat gmbr diatas ye...tapi kene jawab soalan di bawah dulu...hehehe

"Saya blogger awesome....sebab saya sanggup terima segala teguran dan keritikan yang membuatkan saya lebih yakin untuk terus berkarya dan berbelog macam kawan2 blogger yang lain..hehehe

 

“Aku nak promosi blog di UmarFaruq.Com!!“

kalu korg nak joint..kelik je kat gmbr d atas..

"SEGMEN SIMPLE : SAYA SUKA MAKAN. KORANG?"

kalu korg nak joint kelik je kat gmbr diatas yer...hehehe..tapi...kene jawab dulu soalan dibawah yer...hehe

a. Namakan sekurang-kurangnya 5 Jenis Roti Canai yang terdapat di Malaysia.
    roti tisu, roti  perata, roti banjir, roti telur, roti martabak..

b. Namakan sekurang-kurangnya 3 Jenis Lauk Nasi Lemak yang terdapat di Malaysia.
     sambal tumis, sambal kerang, kacang, ikan bilis goreng, timun, telur rebus..

c. Namakan sekurang-kurangnya 3 Jenis Burger yang terdapat di Malaysia.
    burger telur, burger dagiing, burger ayam, burger malaysia..

d. Nyatakan makanan dan minuman yang paling saya gemar dan beritahu kenapa.
    makanan yang saya suka...nasi kerabu sebab ia best...heehhe.. minuman yang saya suka pulak ialah air limau ais..hehehe...

ok....siap dah....hiehehe

SEGMEN JOM TUKAR LINK DENGAN C` AYOB


kalu korg nak joint kelik je kat gmbr diatas ye...

Jumaat, 9 September 2011

sambutan hari rayaaaa....peringkat sekolah...2011

arini...3 majlis berlaku serentak...majlis solat hajat UPSR...majlis penyerahan ilmu (RESTU ILMU)....dan...majlis sambutan hari rayaaaa....

pulau pemanggil



huhuhuhu...seminggu la aku tak nampak dan jumpa diaaa...huhuhu....takpe demi tugas dan amanah...maka kene berkorban...heeheheee...sebut je pulau pemanggil..hehehe...ia adalah pulau didalam kawasan negeri johor...dia kene menjalankan tugas menjaga pereksa...UPSR disannnaaaaa...huhuhu...doaku.moga dia selamat disana dan dilindungi ALLAH...semasa perjalanan pergi dan pulang ...amin...

ingatan bersamaaaa

BESI itu kuat, tapi API mampu meleburnya
Api itu kuat, tapi AIR mampu memadamnya
AIR itu kuat, tapi AWAN mampu menyejatnya
AWAN itu kuat, tapi ANGIN mampu menolaknya
ANGIN itu kuat, tapi BUKIT mampu menghalangnya
BUKIT itu kuat, tapi MANUSIA mampu menghancurkannya
MANUSIA itu kuat, tapi NAFSU mampu menundukkanya
NAFSU itu kuat, tapi IMAN MAMPU MENGALAHKANNYA
Tapi bila IMAN kuat, TIADA APA yg mampu mengalahkannya..
Ya Allah..kuatkan imanku walau dimana pun ku berada... ^_^
"SENYUM" ringan tak bersuara tapi, penuh makna.
"SENYUM" murah tapi, tak ternilai dengan rupiah.
"SENYUM" tak butuh tenaga tapi, besar motivasinya.
"SENYUM" hal yang mudah tapi, selalu nampak indah.
"SENYUM" satu hal yang biasa tapi, boleh menjadi istimewa.
"SENYUM" ibadah yang paling mudah tapi, berpahala setara dengan sedekah.
Penuhilah hari2 kita dgn senyuman manis agar semua org ikut tersenyum kerana kita. (^_^)
Usaha seiring Tawakal yg berterusan, pasti membuka Jalan bg seorang hamba utk mencapai apa yg dihajatinya. Sama ada yg dihajati itu berupa NIKMAT atau REZEKI, dikurniakan ALLAH melalui pelbagai cara, kadangkala di luar JANGKAAN kita..... :)
Kadang-Kadang Manusia terlupa bahawa CINTA yang Hakiki Itu Datangnya Dari ALLAH SWT.Tapi Ramai Yg Berkata CINTA itu Perlu Dicari dan Tidak Perlu Ditunggu lagi,Namum CINTA Yang Manusia Cari Kadang kala Sempurna Kadangkala Merosak Akhlak Dan Imannya..Renunglah

Khamis, 8 September 2011

ingatan bersama

sabda rasulullah saw dari sepotong hadis yang bermaksud

"Janganlah engkau kahwini wanita yang enam, jangan yang Ananah, yang Mananah,dan yang Hananah, dan jangan engkau kahwini yang Hadaqah, yang Baraqah dan yang Syadaqah."

Wanita Ananah:
Banyak mengeluh dan mengadu dan tiap saat memperalatkan sakit atau buat-buat sakit.

Wanita Mananah:
suka membangkit-bangkit terhadap suami.Wanita ini sering menyatakan, "Aku membuat itu keranamu".

Wanita Hananah:
menyatakan kasih sayangnya kepada suaminya yang lain, yang dikahwininya sebelum ini atau kepada anaknya dari suami yang lain.

Wanita Hadaqah:
melemparkan pandangan dan matanya pada tiap sesuatu, lalu menyatakan keinginannya untuk memiliki barang itu dan memaksa suaminya untuk membelinya.

Wanita Baraqah:
ada 2 makna, pertama yang sepanjang hari mengilatkan dan menghias mukanya, kedua dia marah ketika makan dan tidak mahu makan kecuali sendirian dan diasingkannya bahagianya.

Wanita Syadaqah:
banyak cakap tidak menentu lagi bising

Isnin, 5 September 2011

SEGMEN AYU : PENGALAMANKU

assalam kengkawan...lama rasanye tak bermanja2 ngan blog aku ni...sibook memanjang...mlm ni aku nak curi masa sikit buat segmen hope dapat sambutan la...hehehee...aku nak buat segmen yg simple je...bab pengalaman kengkawan semasa nak duduki exam...tak kisah la exam ape...UPSR  ke.. PMR ke..SPM ke..STPM ke...or exam kat U.....aku ni sebenonyer tengah streeeeessss ngan murid2 aku..tinggggal seminggu ni je la nak study...minggu depan ari selasa...UPSR pooon bermula...takoot nyer  aku...hope sangat anak murid aku dapat menjawab soalan dengan tenang dan berjaya...ok la...segmen ni kene ikoot syarat di bawah yer..jooom bace..

1. tajoook : SEGMEN AYU : PENGALAMANKU pastu kene letak gambo kat bawah ni dan linkkan ke entry ini..
2. ce citer pengalaman korang sebeloom...dan semasa menduduki exam...
3. ce kasi sikit kata2 semangat kat aku...coz aku ni baru pertama kali mengajar murid2 yg akan menduduki peperiksaan UPSR...kecoot peroot jugak..
4. pastu last sekali korang tampal dan gam url entry korg tu ke ruangan komen kat bawah yer...

hope sangat dapat sambutan..heheehe

Ahad, 4 September 2011

tinta pena naura

sangggggat rindu dengan my blooog...raya kali ni amat2 sibooook... ni la bru ada masa bermanja ngan my lappy....hehe..pas raya ni busy lak ngan bdk2 nak UPSR...hope ada la masa untk buat entry n joint kawan2nye conteest...hehe...