Jumaat, 30 Disember 2011

segmen : blogwalking di akhir tahun 2011

salam kawan2...hari ni ayu nak buat ...hehehe...segmen...JOOM BLOGWALKING DI AKHIR TAHUN 2011....hehehe ayu nak kumpulkan senarai blog yg joint SEGMEN ni nanti biar mudah nnti kita semua nak ziarah menziarahi hehehe...

syaratnye mudah je :
SYARAT UTAMA : kene jadi follower ayu dulu yer...(ayu tak paksa yer)
1. korang kene gamkan gmbo diatas dlm entry korg dan linkkan ia ke entry ni..
2. tajoook nye : "segmen : blogwalking di akhir tahun 2011 ".
3. lepas tu kawan-kawan kene buat sikit kata-kata aluan selamat datang ke belog kawan-kawan...
4. dah siap gam kuat2  korgnye url dalam komen kat bawah yer..

hope sangat penyertaaan memberangsangkan... akan tamat pada 31 / 12 / 2011 nantiii...jam 11.59 malam...hehehe...

2 ulasan:

  1. Saya join!

    thehehslady.blogspot.com/2011/12/segmen-blogwalking-di-akhir-tahun-2011.html

    BalasPadam
  2. huhu , joim segmen lagi ~

    http://wafaawla.blogspot.com/2011/12/segmen-blogwalking-di-akhir-tahun-2011.html

    BalasPadam