Sabtu, 6 Ogos 2011

Segmen : Puasa dan Saya

assalam kengkawan semua...aku nak joint segmen puasa dan saya ni dari aima...hehehe...kalu korg nak joint kelik je kat gmbo diatas yer..

kalu cite bab puasa ni...aku terimbau kembali kenangan berpuasa dalam jangka masa yang amat panjang...ini la pengalaman pertama aku...hehe..ia berlaku masa aku tinggal di kota kinabalu tahun 2009..masa 1 ramadhan tu aku amik flight nak balik johor pada pukul 9 pagi...amat cantik sekali ciptaan ilahi diawan biru...tiba di johor jam 11 pagi...smpai je di umah ibu baru la terpikir aku puasa panjang masa nyer...imsak di kk jam 420pg..berbuka puasa di johor jam 720ptg...hehehe..puasa ke3 aku kembali semula ke kk...hehehe...berpuasa di kk syook coz buka cepat 630 bersungkai (berbuka) sudah...hehee..bazar ramadhan yg wajib kami (aku dn rakan serumah) pergi adalah di bazar ramadhan di depan DBKK...syok sgt...smpi ke akhir ramadhan kami jadi pengunjung tetap...makanan yg wajib dibeli adalah sayap ayam ...kek batik..dan air soya..hmm..abag yg jual air tu pon kenal sudah dgn kami...hehehe

ok la ini je yg dpt aku citekan ngan kalian,...

2 ulasan:

  1. wah..bestnya..dapat naik kapal terbang..

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  2. salam ziarah
    mekaceh join segmen aima..
    dah update ttg segmen ni :)

    BalasPadam