Sabtu, 13 Ogos 2011

segmen pengalaman beraya di kampung

assalam kengkawan...aku nak joint segmen ni la..kalu korg nak joint kelik je kat gmbr diatas yer...heheh..kene cite pengalaman raya....hhehe..kalu cite bab raya nih bnyk yg best...kenangan bermain bunga api dan mercoon adalah kenangan yg best segali siap kene tangan lagi..makanan wajib masa raya adalah ketupat dan rendang...best sangat...ok la ni je cite yg dpt aku pikirkan buat masa ni..hehee

7 ulasan:

  1. thanks for joining! :D

    bunga api je best bagi saya. mercun tak best. haha. eh, kak ayu pernah kena mercun ke? ketupat dan rendang? saya kureng sikit. tapi makan juga waktu pagi raya. hehe :D

    BalasPadam
  2. macam2 pengalaman di pagi raya..especially kat kampung..hehe

    BalasPadam
  3. akak, senarai dah keluar! hehe :D sila terjah mereka ye :)

    http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/senarai-peserta-segmen-pengalaman.html

    BalasPadam
  4. Salam,

    wah...ringkas dan padat...memang seronok main mercun...

    jomlah singgah ke blog kancil

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-pengalaman-beraya-di-kampung.html

    BalasPadam
  5. salam

    singgah dr segmen yang sama blog cik hira

    kalau sudi jemput singgah ke blog saya...

    http://ciksufarida.blogspot.com/2011/08/segmen-pengalaman-beraya-di-kampung.html

    BalasPadam
  6. hai hai. yana baru sempat dtg sini thru segmen yg sama. berani nya main mercun. hehe. yana main bunga api je. T_T

    jemput dtg my blog. :)

    http://lurvemycadbury.blogspot.com/2011/08/segmen-pengalaman-beraya-di-kampung.html

    BalasPadam
  7. rajinkan diri untuk tengok ni :)


    http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/peserta-segmen-kena-tekan-sini.html

    BalasPadam