Sabtu, 6 Ogos 2011

"Segmen: Memori Ramadhan by Sakura"

assalam kengkawan...aku nak joint segmen ni...kalu korg nak joint kelik kat gmbr diatas yer..

pengalaman berpuasa dizaman kanak2...memang sesuatu yg sukar untuk dilupakan..ia menjadi satu kenangan terindah..hehehe...aku dulu amat payah untuk bangun sahur...tapi aku paling takut apabila abah dah kejot bangun  soo dengan segera aku bangun..hehehe..nak taknak kene makan sahur juga..hehehe...kalu puasa ni wajib ada time berbuka adalah air katira..karipap...nasi mesti kene makan..hehehe... time balik sekolah mesti buka peti sejuk dapat sejukkan sikit badan puuun jadi lah...hehehe...ok la ini je yg dpt aku cite...

aku nak tagkan kat kengkawan yg baca entri ini yer...

2 ulasan:

  1. salam, thx ya sudi join.. err, air katira tu air apa ya?? hilang ingatan jap.. huhu..

    BalasPadam
  2. air katira...adalah air yg amat sepesial bagi warga johor...mcm2 warna ada..selalunya dibazar ramadhan bnykkk

    BalasPadam