Sabtu, 13 Ogos 2011

istana biru nak berkenalan

assalam kengkawan...aku nka joint segmen ni..kalu korg nak joint kelik je ek kat gmbr diatas..hehehe
nama aku..ayuinsyirah....amat suka akan nama ini...kerana aku ambil sempena nama surah al insyirah...hari2 aku dan anak muid aku akan baca surah itu sebelum mula belajar...hehehe....habit aku yg baik adalah suka menmbah kenalan dan membantu mereka2 yg dalam kesusahan..habit yg buruk aku ni agak panas baran...kalu aku tak suka akan terpamir dimuka...hhehehe...

5 ulasan:

  1. thanks yer join... sangt2 menghargai...:)

    wah... ringkas n padat. keh2...

    ayuinsyirah, sedapnya nama...

    begitulah hidup, bila kita lebih, bantu lah mereka yang dalam kesusahan... begitulah juga sebaliknya..kan???

    saya kalau stress mesti org lain tahu dulu sebelum saya.. macamna tu??? keh2

    thanks yer join.. teramat menghargai...sorry lambat terjah sebab saya cuti 2 hari...:)

    BalasPadam
  2. jom2 berkenalan dengan kawan2 yang lain..:)

    http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/08/segmen-istana-biru-nak-berkenalan-da.html

    BalasPadam
  3. be frend k.
    anyaway happy blogging..
    nice to meet u..


    http://zulfattah.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Salam knl. dtg dr segmen yg sama.

    BalasPadam
  5. salam ai..ana dtg nak melawat ..salam kenal dari blog istana biru..:))
    selamat hari raya

    http://raihanibtisam.blogspot.com/2011/08/segmenistana-biru-nak-berkenalan.html

    BalasPadam