Ahad, 17 Julai 2011

SEGMEN MSRED : MY FAVORITE PHOTO AND WHY

assalam..kengkawan..arini aku nak joint segmen nih...hhehe kalu nak joint kelik je ek gmbo diatas..
seteroooosnyer kene letak gambo yg paling aku suke...ce tingok..ce tingok gambo kat bawah ni yer..ade cite dari gambo di bawah ni..
gambo ni aku amik masa pigi tandok sabah..hehe ni di simpang tanjung mengayau,kudat..THE TIP OF BORNEO....disini la pertembungan dua laut...laut china selatan dan laut sulu... gambo ni dah 2 tahun lepas semasa aku belajar di maktab gaya di KK..mase aku amik KPLI disana..setahun je disana..so sebelum pulang ke semenanjung..wajib kene melawat tempat2 cantik di sabah...gunung kinabalu pun pigi juga tapi di kaki gunung jak..di kundasang sana...ok la...ini jak yg dapat aku cite..daaaa

10 ulasan:

  1. teringinnya nak pergi sabah..kawan-kawan ramai dari sana tapi belum ada rezeki lagi pergi sana

    BalasPadam
  2. cik ayu,

    agaknye nape la nama tempat tu tanduk sabah? msred pon blom pernah gi sabah.tambang kapal tebang mahal...

    tengs yea sudi join...

    BalasPadam
  3. batu beso tu mula2 sy igt td ikan paus hehehehe

    BalasPadam
  4. btul msred. sabah mhl. labuan pn tingin gk nk pegi. tp husband xmo. dia bosan sbb studi ctu 3 thn.. huuuu http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/07/segmen-msred-my-favorite-photo-and-why.html

    BalasPadam
  5. Simpang Mengayauuuu!tempat tu memang superb!
    abby dtg siniii..:)


    http://missgaban.blogspot.com/2011/07/segmen-msred-my-favourite-picture-and.html

    BalasPadam
  6. tak penah g sabah lg.. tp adik skg bljr kt maktab gaya...

    datang dr segmen yg sama =)

    BalasPadam
  7. wahh ! memang terbaek la dapat pegi sanee :)

    BalasPadam
  8. bila la dpt pegi sabah ni..sob..sob..

    BalasPadam
  9. cantik..nice view..anis suke laut..singgah dr segmen msred..;)

    anis nak ajak join ga nie..rajin rajin join lah erkk..tq..:)

    http://anismelon.blogspot.com/2011/07/gaanisnak-kupon-ayamas-boleh.html

    BalasPadam
  10. cantik pemandangan kat sne ye...

    BalasPadam