Khamis, 7 Julai 2011

"PENCARIAN CIK EN DAN BLOG"

assalam...kengkawan aku ak joint segmen nih buat pertama kalinyer...sape yg nak joint kelik je ye gmbo diatas tuh....
kategori warna tema yang aku pilih adalah purple...
belog aku nih biase2 je...aku buat belog nih masa aku kat maktab lagi...di tahun 2009...time aku bergelumang ngan esement KPLI..cebace cite2 aku masa aku belajo dan jenjalan di negeri dibawah bayu...best wooo...
ok lah nih je yang aku nak kabo kan..hehehe

3 ulasan:

  1. >>datang dari gegar blog julai :)
    dah follow awk..jom follow sy jgak untuk smangat sy.. maceh2...
    rizaros.blogspot.com

    BalasPadam
  2. purple yek?nmpak cam rojak jer...cik en masuk dlm rojak boley..kan pe..cik en nampak warna besarnyer pink n hijau

    BalasPadam
  3. datang dari segmen cik en..gud luck ya :)

    ninie join juga..jom usha =)
    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/pencarian-cik-en-dan-blog.html

    BalasPadam