Jumaat, 1 Julai 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011

assalam kengkawan...arini 1 julai...aku nak joint satu segmen dari blog abg ben ashaari kalu kengkawna nak joint kelik je kat gambo tuh..
ape agak nyer ek soalan yang boleh di jadikan contest di belog abg ben akan datang yek?? jap pikir jap....haaaaa.
1. cecite pengalaman semase korang pertama kali kene caboot gigi kat sekolah rendah???...(ni aku ilhamkan kerane seminggu ni kat sekolah aku memang minggu misi2 berkampoong kat sekolah untuk membuat cabootan besar2an gigi murid2 aku..hehehe)
2. cecite satu kenangan yang menusuk ke kalbu ketika zaman sekolah rendah dulu???..(ni mesti best kan...boleh buat karangan pepanjang..hehehe)..
3. last sekali..cecite satu peristiwa yang amat sukar dilupakan berlaku semasa di zaman sekolah tak kisah la sekolah rendah or menengah dengan cikgu yang paling garang sekali...??..(ni mesti best..ye la kan paling tak pon mesti kita semua ada kenangan itu kan..cikgu tuh garang..cikgu tuh jahat... cikgu tu bnyk kasi keje sekolah... tapi kerana cikgu tuh la aku berjaya kini)... haaaaa..cecite..cecite..

korang mesti pelikkan aku balik2 asyik cite berkisarkan sekolah....hehehe..yup ..aku sorg cikgu..sebenonyer ajo budak2 sekolah rendah  jer...baru je tak sampai 2 thun ngajooo...ajo matematik dan english...aku cikgu yg amat garang dan sebenoyer hatiku ader taman...hahahah...ok la ...nak stop...assalammm..

18 ulasan:

  1. Singgah dr segmen GEGAR_BLOG_JULAI_2011 abang Ben

    BalasPadam
  2. datang dari segmen abg ben jugak. sambutan yg sangat baik. jom ke blog. follow itu lebih baik :)

    http://oasisofheart.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. jom gegar gegarrrr

    http://segalanyaaku.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

    BalasPadam
  4. cakk cakk!! dtg dari blog abg ben, hehe gegar blog julai 2011 !! haaaaaaii selamat berkenalan awk.. :)

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/gegar-blog-julai-2011.html

    BalasPadam
  5. kasi gegar blog u plak..hehehe

    http://ayuitukamu.blogspot.com

    BalasPadam
  6. datang gegar sini.. salam ziarah dari gadis melayu..^_^

    GEGAR BLOG JULAI 2011

    jom join
    31-7 Birthday Giveaway

    BalasPadam
  7. ,datang singgah sini dari segmen BA..
    ,jom gegar blog !! =D

    SEGMEN GEGAR BLOG JULAI 2011

    BalasPadam
  8. kasi gegar sama ini blog! ^^,

    http://monolog25.blogspot.com/2011/07/gegar-blog-jun-2011.html

    BalasPadam
  9. hey there .

    ame singgah dari Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari . wishing you all the best and good luck ya .

    keep on blogging . and ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . haha . :D

    and have a nice day ahead !

    BalasPadam
  10. datang gegar dari segmen julai abg ben. mai ke blog. kalau follow lagi baik :)

    http://oasisofheart.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. harloww..
    kite kasi gggeeegegarrrr !!

    hye !!
    merayap n lepak kat sini yaww...
    Nanti awk merayap n lepak la kat blog saya pulak taw..

    sy tunggu.. heeee ~ :)

    BalasPadam
  12. datang sini menggegar blog anda
    http://osixninemomia.blogspot.com/2011/07/mai-la-tengok-kalau-boring.html

    BalasPadam
  13. ...hai awak.... selamat pagi ;)

    BalasPadam
  14. Salam...

    Datang sini nak KASI GEGAR blog kamu...
    Salam perkenalan...

    Selalu-selalu singgah My Blog...

    Nice Header...

    -Adios-

    BalasPadam
  15. salam..singgah sini dan jadi member awak...
    akan ada lawatan susulan...:)

    http://novel-shima.blogspot.com/

    BalasPadam