Ahad, 24 Julai 2011

BLOGLIST AYU : JOOOM JOINT..

assalam kengkawan...bosan la ptg2 ni cr kat dashboard takde pun kengkawan buat segmen sooooo...arini ayu nak buat bloglist la...ni cobaan pertama aku..aku nak kumpul kan sebnyk mana kenalan...ok la kalu nak joint ce tingok step2 kat bawah yer..
syaratnye mudah je :
1. korang kene tepekkan gmbo diatas dlm entry korg dan linkkan ia..
2. tajoook nye : "BLOGLIST AYU : JOOOM JOINT".
3. pastu korang ce jawab soalan dibawah ye..simple je..
    * ce komen sikit pasal belog ayu ni...tak kisah la nak puji atau keji...keritik pon takpe..hehe..
 4. dah siap tepek je korgnye url dalam komen kat bawah yer..

hope sangat penyertaaan memberangsangkan...segmen nih akan tamat pada 1 ramadhan nantiii...bersamaan 1 ogos...

5 ulasan:

  1. iMBobo joined! :)

    http://imbobome.blogspot.com/2011/07/bloglist-ayu-jooom-joint.html

    BalasPadam
  2. http://cerytara.blogspot.com/2011/07/bloglist-ayu-jooom-joint.html

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum...orang kampung join...makaseh yer..

    BalasPadam
  4. hee..orang kampung join ni
    http://kgbalimbang.blogspot.com/2011/07/bloglist-ayu-jooom-joint.html

    BalasPadam
  5. http://coretanhatiku90.blogspot.com/2011/07/bloglist-ayu-jooom-joint.html


    ayu syg... azie join yeeee

    BalasPadam