Selasa, 14 Jun 2011

BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

assalam...alamak..tinggal satu jam lagi...aku nak joint jugak.....agak busy bile dah mula sekolah nih..hehehhee

5 blog yang menjadi pilihan hati aku tiap kali aku layan belog..hehehehe..ader kat bawah nih yer..
1. BINGKISAN BICARA SEORANG PERINDU - ni blog kawan lama aku ..kite org sekolah sama mase STPM.
2. HIKAYAT PUTRA SYAZLAN - ni juga belog kawan lama aku mase STPM. kami lahir pade tarikh yg same..punyai minat berbelog pon samer..
3. JARI MULUS MENARI - ni belog kawan lama aku juga mase di UMT.
4. DIARI HIDUPKU - ni poooon samer belog kawan aku mase di UMT.
5. NORM MA - ni juga belog kawan lame aku mase SPM.

sebeno nyer banyak lagi belog yang berkenan dihati..tapi buat kali nih aku nak perkenalkan dulu belog2 kawan2 baik aku... semoga kita semua dapat mengeratkan lagi ukhwah sesama umat islam...amin..

6 ulasan:

  1. Salam perkenalan awak..datang sini dari segmen Ben! sudi2 lah singah ke blog fatin yer..(=

    http://fatinliyana6789.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. serangggg... kita bakorrr jew...

    BalasPadam
  3. No 26 datang singgat dari blog MTT...dan dari segmen BA..:)

    Miss Nadya

    BalasPadam
  4. salam kenal....singgah dari blog bro ben nak usha blog pilihan hati anda...jemput singgah...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. tak sempat nak join..hehehe...lagu sedih..syahdu

    BalasPadam
  6. ninie singgah blog kamu :)

    http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/jom-main-masak-masak.html

    singgah lee, jgn segan2 :)

    BalasPadam