Selasa, 17 Mei 2011

hadiah hari guru..

tahun ni merupakan tahun ke2 aku menyambut hari guru... aku nak share ngan kengkawan hadiah2 yang murid2 aku berikan kepadaku.. kat bawah ni yer..


hadiah2 dari murid2 pada sambutan hari guru tahun 2010...(ni belom buka lagi)


hadiah2 dari murid2 pada sambutan hari guru tahun 2010...(ni setelah dibuka hehe)..macam2 ada...

gambar kat bawah ni pula gambr hadiah pada tahun ni..

hadiah ni belum dibuka lagi..semuanya dalam 35 buah hadiah..bnyk berbanding thun lepas..


ni setelah dibuka...hmmm..macam2 ada...tingok yer....

ni aku dpt anugerah hasil dari undian murid2...anugerah guru perempuan paling penyayang..

2 ulasan:

  1. tahniah..selamat hari guru ea..wah meriah ek hadiah..

    BalasPadam
  2. wah~~sampai tak cukup meja nak display hadiah! giler byk tu kak nora dpt hadiah! ;)

    BalasPadam