Jumaat, 20 Mei 2011

aku giler warne UNGU...PURPLE....waaaa..

warne nih memang kegemaran giler aku.....korang nak tau mase aku nak konvo di UMT..aka KUSTEM...berabis nih cari baju warne ungu...dari atas sampai bawah ungu..nasibbaik kasoot kene warne hitam kalu tak..hahaha..sekali dapat jubah...waaaa.purple...kakaakka...dah macam patoong purple berjalan..kakakaka...ayat yang keluar dari mulut mak aku lagi best...mak nak cari jambak bunga warne ungu ader tak ek...hahahaa..sekali roomate aku yang paling rapat hanya mampu dapatkan mak aku bunga jambak warne merah yang amat2 terang hahahaa....merah pon jadilah...hehehe...nasibbaik takde orkid mase dijualan konvo tu..kakaka...

sampai sekarang ape2 barang aku semuanyer purple...handpon aku ungu, langsir, sarong tilam dan bantal, semua ungu...hahaha...sampaikan baldi dan gayoong mandi poon purple..hahahahaha..kelakooo2...dah macam ala2 drama sutung lak...semuanyer pink kikikiki.... jomm kite tingok sifat2 orang yang obses giler ngan warne ungu nih...kat bawah yer..

Ungu
Pencinta warna ungu adalah seorang negosiator yang punya keinginan kuat untuk menyenangkan diri dan orang lain. Walaupun umumnya disukai orang, ia tidak mudah bersikap terbuka dan suka menikmati suasana yang sedikit misterius.




Warna Ungu
Jika warna Ungu (Violet) menjadi warna kegemaran kamu maka kamu
adalah seseorang yang benar-benar luar biasa. Dalam menghadapi masa depan kamu tidak pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan kamu adalah yang terbaik. Kamu pandai mengikuti perkembangan zaman. Dalam bercinta, hanya merekalah yang kuat mental yang dapat mendekati dan menjadi kekasih kamu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan